sreda, maj 25, 2005

smehoteka #12

Mož in žena sta se na 40. obletnico poroke skregala.
Mož ji reče : "Ko boš umrla, ti bom dal na nagrobnik napisati - Tu leži moja žena - mrzla kot vedno."
Žena mu odgovori: "Ko boš ti umrl ti bom napisala - Tu leži moj mož - končno trd."
---------------
Zakonski par je imel šest otrok. Mož je bil na to tako ponosen, da je ženo začel klicati Mati šestih, četudi je ona temu nasprotovala. Nekega večera sta bila na zabavi in je mož želel vprašati ženo, če bi šla domov, zato je na ves glas zavpil : "Ali greva domov, Mati šestih?".
Ona, vsa jezna, mu odgovori : "Kadarkoli želiš, Oče štirih!"
---------------
Mož, zdravnik, in žena sta se skregala pri zajtrku. On, ves besen, vstane in odide in ji spotoma zabrusi:
"in v postelji si tudi zanič!".
Po nekaj časa se je umiril in se želel opravičiti, zato jo je poklical.
Dolgo časa je zvonilo, ko žena končno dvigne telefon.
"Kje si bila tako dolgo?"
"V postelji".
"In kaj si delala tako pozno v postelji?"
"Iskala sem drugo mnenje!"
------------------
Mamica tako sem žalostna, noseča sem,"pravi hčerka.
"Kje si pa imela glavo, smrklja neuma!!"
"Pod volanom!!!"
-------------------
Poslovneža se pogovarjata. Prvi: "Se ti med seksom kaj pogovarjaš z ženo?"
Drugi: " Ne, mobitel dobim šele naslednji teden!"
------------------------
Srečata se sosedi. Prva: " Gospa, pa menda niste kaj bolni, ze 14 dni vsako opoldne vidim zdravnika, ko odhaja iz vaše hiše."
Druga: " Veste kaj, ko je k vam ves mesec hodil oficir, tudi nisem spraševala, ali je vojna!"
-----------------------
Trije moški modrujejo, kateri ima bolj neumno ženo.
Prvi pravi: Moja je tako neumna, da si je kupila avto, pa sploh ne zna voziti.
Drugi pravi: Moja si je dala narediti trajno, čeprav je že po naravi skodrana kot koder.
Tretji pa pravi: Vesta kaj, moja je zabita ko noč. Ko je prejšnji teden šla v toplice, si je kupila tri zavojčke kondomov, čeprav nima penisa.
-------------------------------
Mujo i crnac leže kraj bazena. Ustade Mujo, stavi onu stvar u vodu i kaže:
"26 stepeni."
Ustade i crnac, učini isto i reče: "3,5 metara dubine."
----------------------------
Zove plavuša dečka na mobilni i javlja se ženski glas i kaže:
"Mobilni pretplatnik trenutno nije dostupan, molimo vas, pozovite kasnije!"
Plavuša če na to: "A tebi je dostupan, kurvo jedna!"
-----------------------------
Odveo Mujo Fatu kod ginekologa. Kad je pregled završio pita Mujo:
Što je doktore?
Ništa, Fata je trudna.
Pa kako trudna, pazio sam?
E moj Mujo, to ti je ko u prometu, paziš ti, al ne paze drugi!

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:22, |

kraca: 0