torek, maj 10, 2005

smehoteka #2

Za tiste, ki ste nad 18 let!

Gre lisička po gozdu, stara 18 let, še nedolžna, pa sreča volka.
Volk: ˝Bi mi dala sexat?˝
Lisička: ˝Pa ne, sn še nedolžna, pa se šparam za poroko!˝
Volk:˝Pa daj no, saj poznam ježa, ti bo zašil nazaj!˝
Pa mu lisička da sexat. Prideta skupaj do ježeka, ježek ji zašije, pa gre lisička dalje. Na poti sreča medveda.
Medved:˝Bi mi dala sexat?˝
Lisička: ˝Pa ne, sn še nedolžna, pa se šparam za poroko!˝ Medved:˝Pa daj no, saj poznam ježa, ti bo zašil nazaj!˝
Lisička:˝Ja saj jaz tut, grema te!˝
Pa pride po sexu lisička spet ke ježku in ji zašije. Sicer jo že malo čudno gleda, samo še vedno nič ne reče.
Lisična na poti sreča še jelena.
Jelen:˝Bi mi dala sexat?˝
Lisička:˝Ja ok, itak bo ježek zašil!˝
Po sexu spet pride lisička do ježka in ko jo vidi se razkuri:˝Jebemti, če bi vedo da si taka prasica, bi ti zadrgo gor našil!

Oznake:

nakracal samuelion ob 10:18, |

kraca: 3

hmmm....danes spet ni moj dan.....ne razumem:/
  ob torek, maj 10, 2005 5:37:00 pop. Anonymous Anonimni nakljukal:
Lol :P
Saj ne vem kaj je bolj smesno.. ;)
bigw,
veš kako je bilo šele meni, ko mi je Samo skoraj prezentiral za kaj se gre....LOOL