četrtek, junij 16, 2005

smehoteka #22

starost je modrost!
Stara bogatasinja se odloci oditi na foto safari v Afriko. S seboj vzame svojo zvesto psicko Cuddles za druzbo. Nekega dne, ko je psicka lovila metulje, je ugotovila, da se je izgubila. Ko se je sprehajala na okoli, je ugotovila, da proti njej drvi leopard z namenom, da jo poje.
Stara psicka si misli: "O, ne! Zdaj sem pa v drekcu pekcu".
Nato zagleda na tleh lezati kost. Obrne se shrbtom proti drvecemu leopardu in jo zacne grizljati. Tik predno jo leopard naskocil, psicka glasno izjavi:
"Fant, tole je bil en okusen leopard. Zanima me, ce jih je se kaj v blizini?"
Ko leopard sredi napada to zaslisi, se ustavi in si misli: " Uf! Tole je bilo pa blizu. Psicka me je skoraj pospravila."
Mimogrede se opica na blizjem drevesu, ki je vse to opazovala, odloci, da bo ta trik izkoristila za svoje dobro, da se obrani pred leopardom in takoj oddrvi za njim. To opazi psicka, ki si kar misli, da se bo nekaj zgodilo. Opica kmalu dohiti leoparda in mu razlozi vso situacijo, socasno pa se pogodi, da jo zaradi te informacije leopard pusti na miru.
Mladi leopard pobesni, ker si ga je psicka tako privoscila in rece opici:
"Tule, vsedi se na moj hrbet in videla bos, kaj se bo zgodilo to hinavsko psico."
Ko psicka zagleda prihajajocega leoparda z opico na hrbtu, se sprasuje:
"Kaj pa zdaj?" Ampak na mesto, da bi pobegnila se s hrbtom obrne proti prihajajocima napadalcema in se pretvarja, da jih ne vidi. Ko prideta dovolj blizu, da jo lahko slisita, zakrici: "Prekleta opica, kje se obira! Ze pred eno uro sem jo poslala, da mi pripelje novega leoparda.

In se nauk...
Ne izzivaj stare macke...starost in podlost bo vedno premagala mladost in talent. Blefiranje in pretkanost pride samo z leti in izkusnjami. Ce ne "posljes" to petim starejsim prijateljem, bo pac pet ljudi manj, ki se bo temu smejalo. Pa saj ne pravim, da si star(a).

Samo kljubujes mladosti.

Oznake:

nakracal samuelion ob 09:14, |

kraca: 0