ponedeljek, avgust 01, 2005

moško kraljevanje

kot je že malo bilo napisano pri moji ženki sva s tamalim kraljevala. na nedeljsko dopoldanski izlet sva se odpravila s kolesom in končno preiskusila tisti mali otroški stolček za kolo. montiran je spredaj pri krmilu, tako da lahko lepo opazuje pot pred seboj. mali je seveda bil navdušen, peljala sva se po lentu do otoka. presenetilo me je da je otok odprt za kopanje, vendar nisva zavijala notri. imela sva sicer možnost, da bi se sprehajala, vendar si nisem upal tvegat, če mali slučajno vidi vodo. =) zraven razen krpice in plenice nisva imela nic.
in tako sva ga mahnila po tisti strmini navkeber proti kamnici.
po tistem hribu navzdol je malemu začela nagajati glava, pa sem jo malce podprl z brado, a vseeno si nisem mislil da bo pri taki hitrosti začel kinkat =P
pa je res. zaspal je, ko sva se začela dvigat po bregu navzgor, tako da sem ga imel čas samo še objet z desno roko. in tako je spal kakih 300 metrov, dokler se nisva ustavila v kamniškem drevoredu ob klopci in se tudi zasidrala.
še vedno se pa spominjam tistega prizora, ko je en peljal otoka na kolesu in imel sedež montiran zadaj. otrok je zaspal in glava mu je omahnila skrajno v desno. voznik tega sploh opazil ni, lahko pa bi zadel v kakšen telegrafski drog ali kaj podobnega. se mi zdi taka vožnja neodgovorna od starša, saj se otroku lahko hitro kaj pripeti.
sicer pa v eni uri na klopci vidiš marsikaj. od tekačic, starejših sopihajočih sprehajalcev, očetov ki se v polni bojni opremi učijo rolanja in tistih začudenih izrazov, ki so prvič videli kako otrok spi v očetovem naročju. =}

Oznake:

nakracal samuelion ob 09:26, |

kraca: 0