četrtek, avgust 18, 2005

Smehoteka #54

Osmi razred osnovne šole. Učiteljica je pisala na tablo in medtem v ozadju zaslišala hihitanje. Obrnila se je k učencu, ki se je hihital in ga vprašala zakaj se smeji.
"Videl sem vašo levo ritnico!"
Jezno ga je oštela in ga poslala za tri dni domov. Nato je nadaljevala pisanje na tablo, ko spet zasliši hihitanje. Obrne se in vpraša učenca, ki se je smejal:
"Zakaj se pa ti smejiš?"
"Videl sem vašo rit!"
Spet se je razjezila in ga za teden dni napodila iz šole. S pisanjem na tablo je nadaljevala, nenadoma pa se ji je zlomila kreda. Sklonila se je, jo pobrala, pri tem pa so učenci videli, da je brez modrčka. Janezek je spravil zvezke in knjige v torbo in se odpravil k vratom.
"Kam pa ti?" ga je vprašala učiteljica.
"Jaz sem pa toliko videl, da mi cel mesec ne bo treba priti v šolo!"

Oznake:

nakracal samuelion ob 13:44, |