torek, november 08, 2005

bukmarke

spet sem rojeval, ko sm hotel si malo porihtat te moje bukmarke. zna bit zanimiva dogodivščina, sploh če želiš si na treh mašinah usposobit enake bookmarke. ja saj vem oni hardcode programerji bojo rekli... ma daš si jih na iternet stran pa je. hmmm, ne, zato ker novi safari podpira rss in lahko vse gledam, že preko browserja. en klik na toolbar menu in vse je pri roki.
in ker sem na internetu našel polno programčkov kako to exportiraš iz safarija, ampak sem vedel da sem nekje mesec dni nazaj zvrtal na netu eno kodo, ki samo odpre en menu, ki je prikrit očem javnosti. pa sem ga spet nasel.

Zapri safari in poženi terminal
(Applications > Utilities > Terminal).

napiši kodo v terminalno okno:
defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1

in to je to. odpreš lahko novi debug menu in elegantno exportiraš vso kramo, ki jo premoreš.

Oznake:

nakracal samuelion ob 03:17, |

kraca: 0