sreda, december 28, 2005

omejenost

teza: manjšega tiča imaš (boljši avto imaš), večja omejenost te spremlja.
veljavnost: teza velja za napite lastnike gostinskih lokalov

občutil tudi danes na lastni koži. vedno so bili problemi s lastniki(-om) bližnjega lokala. seveda je glasna glasba pojem slovenskega zabavljaštva, ampak si tega ne dovoljujem. če otrok spi v sosednjem prostoru. seveda je gasba takšna, da je še mene meče na sedežu in je vsekakor pod bilokaterim standadom o hišnem redu itd.
zadeva se že vleče odkar smo v stanovanju oziroma odkar se je lokal v sosednjem prostoru malo bolj aktiviral. preglasna glasba je bil pojem zabavanja, čeprav lokal ni bil namenjen gostinski dejavnosti in tudi obljubljeno je bilo, da bodo tu samo kako kavico popili. leta so minevala. event glasne glasbe se je z leti stopnjeval, dokler niso dobili dosti inšpektorskih povabil in ugotovili da se jim lokal ne splača. oddan je bil drugim slovenskim podjetnikom, ki so glasno politiko še bolj nadaljevali s dodatkom na še bolj popivniški varianti. no kmalu niso mogli tidi oni plačevati najemnine in policija je bila tedensko na obisku.
nakar se lastniki odločijo, da spet poskusijo znova z drugim tonom. ja seveda restavracija in obljuba... naredili bomo bolj kulturno. nakar se je pol leta po odprtju spet začelo. s tem da smo jih sedaj mi kulturno opozorili, šele kasneje pa ukrepali pri organih.
po današnjem nihanju bučne glasbe sem se odpravil proti lokalu. ok črna alfa, torej je šef tu. vstopim in zahtevam šefa. pride z meglico v očeh in sem rekel, da če bi lahko stišali glasbo, ker moti nasega 1.5 letnega otroka pri spanju. sprenevedanje, razlaga, da je on spravil 3 orroke gor, pa še en je spravil 3 gor.
moj odgovor je bil me ne briga, samo glasbo imejte na sobni jakosti, nakar se vsipa plaz...
... žaljivk, ugibanj kolko sexa dobim, da mi bodo otroka v reko fu..il, in pogrevanje kaj je bilo še vse tu, da naj dam razumno ceno za odkup stanovanja, da si jaz tak nič ne upam in da ženo pošiljam... in na koncu je rekel... da me bo na gobec.... looool
pa sem rekel ...daj me.. in par krat ponovil. seveda si ni upal in je stegnil roko naj izginem iz NJEGOVEGA lokala. je mogel kr 3 x ponovit, nakar mi je še "vljudno" odprl vrata. brez besed sem odšel. saj se ne da z njim nič dogovorit, za mano je pa še vedno nekaj renčal, ker se je mogel pohvalit pred strankami v lokalu.
bom raje mu pisno napisal koliko mio sit lahko odšteje za stanovanje, čene pa ne sprejme bo imel opravka z mano, ker je prevelik šovinist, da bi sprejemal druge oblike komunikacije.

Oznake:

nakracal samuelion ob 23:47, |

kraca: 1

  ob petek, december 30, 2005 7:56:00 dop. Anonymous Anonimni nakljukal:
revenge is a dish, served best when cold!!!