sreda, januar 18, 2006

smehoteka #136

Avstralci ? Najbolj cool narod na zemeljski obli, .. !
:O)

Turisticne informacije
Na avstralsko spletno stran, namenjeno turisticnim informacijam iz dneva v dan prihajajo bolj nenavadna vprasanja. Na koncu je veselim Aussiejem prekipelo in tukaj so rezultati:

Vprasanje iz VB: Ali v Avstraliji kdaj piha veter? Nikoli nisem videl, da bi tam padal dez, pa me zanima, kako uspevajo rastline.
Odgovor: Mi vse rastline uvozimo in potem sedimo in gledamo, kako umirajo.

Vprasanje iz ZDA: Ali bom lahko videl kenguruje na ulici?
Odgovor: Odvisno od tega, koliko boste spili.

Vprasanje iz ZDA: Ali mi lahko poveste nekaj informacij o avstralskih dirkah z nilskimi konji
Odgovor: A-fri-ka je velik trikoten kontinent juzno od Evrope.?Au-stra-li-ja je tisti velik otok na sredini Pacifika, na katerem ni...?ma, ni vazno. Seveda, dirke z nilskimi konji so vsak torek zvecer v Kings Crossu. Nudistom je vstop brezplacen, pridite goli!

Vprasanje iz ZDA: V katero smer je v Avstraliji sever?
Odgovor: Obrnite se proti jugu in se obrnite za 180 stopinj.?Kontaktirajte nas, ko prispete do tam in poslali vam bomo se ostanek poti.

Vprasanje iz FRANCIJE: Ali imate v Avstraliji parfume?
Odgovor: Ne, mi ne smrdimo!

Vprasanje iz ZDA: Ali mi lahko posljete razpored predstav Dunajskih deckov?
Odgovor: Av-stri-ja je tista simpaticna drzavica, ki meji z Nemcijo in je...ma, ni vazno. Seveda, zbor Dunajskih deckov poje vsak torek zvecer v Kings Crossu, takoj po dirkah z nilskimi konji. Pridite goli, za?nudiste je brezplacno!

Vprasanje iz ITALIJE: Ali mi lahko poveste, na katerih mestih v Tasmaniji je manj zensk kot moskih?
Odgovor: Da, v gay-klubih.

Vprasanje iz VB: Ali lahko v Avstralijo prinesem jedilni pribor?
Odgovor: Zakaj? Jejte z rokami, kakor mi.

Vprasanje iz ZDA: Leta 1969 sem bil v Avstraliji na dopustu, kjer sem spoznal neko dekle, ki bi jo rad kontaktiral. Ali mi jo lahko pomagate najti?
Odgovor: Ni problema, ampak se vedno jo boste morali placati na uro!

Oznake:

nakracal samuelion ob 13:46, |

kraca: 4

Mislim.... Na začetku tega posta, bi moral dati obvestilo, da naj nikar ne pijemo zraven! Od smeha mi je še pri nosu šel čaj ven... Bruhahahahahhaha....
To moram nardit povezavo naj blog, če bom znala.... Če ne, bo pa kar kopirana pašteta...
bom dodal raje kakšen stranski kvadratek, da se komu ne bo zgodilo kaj podobnega =)
tale z dunajskimi dečki je huda
Jap, Avstralci so res fajn! ;)