ponedeljek, januar 23, 2006

smehoteka #142

Moski sedi v baru za tocilno mizo in bulji v kozarec pijace pred sabo.

Tako sedi ze eno uro, ko k njemu pristopi skinhead, ki je iskal prepir in kaksen ornk pretep. Mal ga rukne komolcem, vendar moski samo zalostno odmahne z glavo. Skinhed izgubi potrplenje vzame njegov kozarec in ga na dusek izpije.
Moski zacne neutolazljivo jokati.
Skinhead se zmede in pravi: "No, no sej nisem mislil tako hudo, ne prenesem ce moski joka, evo dam za pijaco!"
Mozakar odgovori: "Sej ni vic v temu, smrc, ampak danes je bil najhujsi dan v mojem zivljenju. Najprej sem zaspal za v sluzbo, smrc, in so me odpustili. Ko sem sel iz firme, smrc, sem videl da so mi medtem ukradli avto. Vzel sem taxi, smrc, in odsel domov, in ugotovil da sem izgubil denarnico z denarjem, smrc, in kreditnimi karticami. Doma pa sem nasel zeno v postelji z najboljsim prijateljem, smrc,... tako sem sedaj tukaj.
In ko sem ravno razmisljal o tem da se ubijem, smrc, prides ti in mi spijes ves strup... smrc!

Oznake:

nakracal samuelion ob 14:29, |

kraca: 0