petek, marec 24, 2006

mujotov prispevek k bloganju

12. AVG.

Uselili smo se u našu novu kuču u Sloveniji. Tako sam uzbudjen. Ovdje je tako ljepo. Planine su prekrasne. Jedva čekam, da jih vidim prekrivene snjegom.

14. OKT.

Slovenija. To je najlepša zemlja na svijetu. Lišče je poprimilo sve one divne nijanse žute i narandjaste boje. Vozio sam kroz prirodu i vidio par jelena - ah tako su graciozni. To su najlepše životinje na svijetu. Ovo mora da je raj. Volim Sloveniju.

01. NOV.

Dan sječanja (Slovenski državni praznik). Lov na jelene če početi uskoro. Ne mogu da zamislim, da netko može ubiti tako divnu životinju. Nadam se, da če uskoro snijeg. Tako je divno.

02. DEC.

Nočas je pao prvi snijeg. Ustao sam i vidio sve prekriveno bijelim pokrivačem. Izgleda kao najljepša razglednica. Izašli smo napolje, očistili stepenište prilazni put, a onda se grudvali (naravno ja pobjedio). Kad je prošla grtalica (plug po slovenačkom) morali smo ponovo da očistimo kapiju. Koja divna zemlja. Oh kako volim Sloveniju.

12. DEC.

Nočas opet snijeg. Opet je prošla grtalica i zatrpala kapiju. Da Ovdije je zaista prekrasno.

19. DEC.

Nočas opet snijeg. Nisam mogao izvesti avto da idem na posao. Ovdije je zaista divno, samo sam več malo umoran od lopatanja. Opet jebena grtalica.

22. DEC.

Ovo bijelo govno opet je padalo cjilu noč. Dobio sam žuljeve od lopatanja a i ledja me bole. Ovaj majmun sa grtalicom kao da se krije izza čoška i samo čeka da ja očistim izpred kapije. Šupak.

25. DEC.

Sretan jebeni i usrani božič. Još malo usranog snijega. Ako mi ikad padne u šaku ovaj pe**r što vozi grtalicu, ubiču ga. Mater im jebem što ne posipaju više soli po cesti da se snijeg prije otopi.

27. DEC.

Nočas opet snijeg. Ne izlazim več tri dana, sem što čistim snjijeg kad god prodje grtalica. Ne mogu nigdje iči, avto se zaglavio u brdo snijega ispred kapije a i hladno je. Kažu da če nočas pasti novih 30 centi tih govana.

28. DEC.

Prognoza je bila loša. Palo je pola metra. Ako ovako nastavi neče se otopiti do ljeta. Grtalica se zaglavila i taj šupak došao je kod mene da traži lopatu. Rekao sam mu, da sam več slomio šest lopata čisteči ta govna sa vrata - što jih je on nabio i zamalo da sam mu ja slomio i glavu.

04. JAN.

Naizad izašao iz kuče. Otišao sam do prodavnice, da kupim nešto hrane, i kad sam se vračao udario kolima jelena. 300.000 tolara štete na kolima. Te jebene životinje treba pobiti. Svugije jih ima. Što jih lovci ne pobiše da jim jebem milu majku?

03. MAJ.

Odvezao sam kola do mehaničara. Nevjerojatno koliko su zardjala od jebene soli što je svuda posipaju.

10. MAJ.

Selim u Dalmaciju. Ne mogu zamisliti kako netko normalan može živjeti u toj jebenoj Sloveniji.

Oznake:

nakracal samuelion ob 08:34, |

kraca: 0