petek, marec 10, 2006

smehoteka #192

Janezek se zbudi in ugotovi, da je pri svetem Petru pri nebeških vratih. Sveti Peter mu razloži, da je pred vstopom v nebesa, ker je pač umrl. Da pa lahko vstopi, mora izpolnjevati določene kriterije. Začne ga spraševati.
Sv. Peter: "Aha, da niste bili nikoli v Cerkvi, ts, ts, to pa ne bo dobro ... Ste kdaj darovali dobrodelnim organizacija, NE??! Tudi to ni dobro ... Ste komu kdaj rešili življenje, TUDI NE? Vam pa res slabo kaže ... Pa vendar, Janezek, pomagaj mi, da pomagam tebi. Nekaj dobrega si vendar moral narediti v življenju!"
Janezek se zamisli in reče: "Ja, ko sem prihajal iz trgovine sem videl, kako je banda motoristov starki iztrgala torbico, jo maltretirala in si jo podajala med sabo. To me je razjezilo, zato sem stopil k njim, pobral starko, bandi odvzel torbico, jo vrnil starki, nato pa stopil pred 'tavečjega huligana' in mu pljunil v faco."
Sv. Peter: "Vau, to je pa zelo dobro. In kdaj se je to zgodilo?"
Janezek: "Pred petimi minutami ."

Oznake:

nakracal samuelion ob 13:05, |

kraca: 0