torek, april 04, 2006

smehoteka #253

Neki moški je imel 47 let in se je zelo trudil, da bi izgledal mlajši.
Za svoj rojstni dan se odloci, da gre na obrazni "lifting".
Po operaciji presrecen zapusti kliniko. Ustavi se pri trafiki, kupi casopis in vpraša prodajalko: Oprostite, ne zamerite mi, koliko let izgledam?
Prodajalka odgovori: HMM, ne vem, nekje 32 let!
Moški se razveseli in rece: V resnici sem 47 let star!

Kasneje gre moški v Mc Donalds, naroci hamburger in isto vpraša blagajnicarko. Ta odgovori: no ja, jaz mislim nekje 29 let!!!
Moški, vsakic bolj dvignjen, odgovori: Ne, jaz sem 47!

Na poti domov se pelje z avtobusom in sede zraven neke stare mame.
Vpraša jo: Gospa oprostite, koliko starega me cenite?
Mama ga razmišljajoc s svojim gubastim obrazom gleda in gleda in koncno odgovori: Glejte, moj sin, jaz sem stara že 85 let in ne vidim vec najbolje. Ko sem bila lepa in mlada, sem imela svoj nacin, kako ugotoviti starost moškega. Svojo roko sem mu vtaknila v spodnjice in sem povedala vedno tocno starost.
Moški se malo obotavlja, ampak ker ni bilo nobenega drugega v busu, si misli: no ja, v redu. Poglejmo..........in rece mami, naj zacne s svojo nalogo.
Ona mu seže v spodnjice, po 10 minutah rece: Vi ste stari 47 let!!!
Moški zacudeno: To je nemogoce! Povejte mi, kako ste to naredili?
Ta stara odgovori: Cisto preprosto, v McDonaldsu sem stala za vami!!!!!

Oznake:

nakracal samuelion ob 12:30, |

kraca: 0