torek, maj 30, 2006

čokolada

že celo jutro se sprašujem, kdo je nastavil na mojo mizo čokolado. noben osebek se v bistvu noče izdat. vedno sodelavce pikam, da mi je "cuker pado". no tak zdaj pa imam. malo me rajca, ampak bom pustil. čez čas se tako ali tako izdajo =) in potem s skupnimi močmi zvišamo sladkor v krvi.

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:26, |

kraca: 3

  ob torek, maj 30, 2006 3:57:00 pop. Anonymous Anonimni nakljukal:
cokoljad je zakon.. sploh mikado, z rizem.. ceprav ce kupis ta veliko je kriza, ker je vec riza, kot cokolade.. pri manjsih je obratno..

hm.. a je bila 300gramska milka? jaz sem jo izgubil :)
ne bla je tamala milka celo zmešana (whole nuts) =P

mikado je pa zakon, pa bajadera... čokoladice naše mladosti.
v bistvu se je krivka za razpoložljivo dobroto kar sama javila, ker ji je cuker pado v kljet