petek, junij 23, 2006

smehoteka #328

Saska je imela majhne prsi, zato je sla k doktorju Novaku po nasvet, kako naj si jih poveča.
Svetoval ji je: "Vsako jutro po prhanju podrgnite svoji bradavički in recite: 'Tingeltangel moje broske, jaz bi rada večje joske.'"
Saska je nekaj mesecev masirala svoje prsi in zadeva je resnično začela delovati. Zrasle so ji čudovite prsi.
Nekega dne pa je prepozno vstala in se je sele na avtobusu spomnila na jutranji obred. Ker ni hotela izgubiti svojih čudovitih prsi, je obred opravila kar sredi avtobusa in rekla: "Tingeltangel moje broske, jaz bi rada večje joske."
Fant, ki je sedel v blizni, se ji je nasmehnil in jo vprasal:
"Ali morda hodite k doktorju Novaku?"
"Kako pa veste?"
Fant ji odgovori:
"Tika taka moja ur'ca, jaz bi rabu več'ga k...."

Oznake:

nakracal samuelion ob 08:08, |

kraca: 0