torek, junij 20, 2006

spomniš ... se verjetno spomniš ... spomniš se

(nekako) tako se začnejo vprašanja na obravnavi, kjer sem bil zaslišan kot priča. in jaz naj se sponmin na podrobnosti izpred 10ih let. in to cifre in male podrobnosti. če si jih ne asociiram je to skoraj neverjetno. zapomnim si dogodke, ki se me dotaknejo. in kaj se me je dotaknilo? takrat je bilo hudo, pljuval sem kri in životaril. vsak fičnik je šel za firmo in njen obstoj. naučil sem se marsikaj in brez tistega, bi bil še sedaj na neki osnovni plači in dalje životaril.
smatral sem kot investicijo. eni pa pogrevajo stare kregarije. jao. v vmesnem času dobim toliko mesečnega honorarja kot pa znaša terjajoči znesek. ok tu so še zamudne obresti, kar je pa edini catch v tej zadevi.

Oznake:

nakracal samuelion ob 10:54, |

kraca: 0