torek, julij 04, 2006

LentFest Wireless

Po dolgem času sem prižgal notebooka. Se logiram in pred nos mi skoči napis tisti napis, ki me opozori, da sem se še povezal z wirelessom na nezaščiteno omrežje. Hecno, sem upal, da je sosed že rešil zadevo =)

Prvi hip sem bil presenečen, ker sem pa moral vzpostaviti povezavo še z dvema mojima računalnikoma, pa na moje čudo odkrijem še: C na Blagajna2

hmmm, saj jaz doma nimam nobenega računalnika s takim imenom. vedno dajem neko eksotično ime, tako da ime Blagajna2 bi pa bilo res hecno. Malo posurfam po tej mašini, razmišljam kaj vse bi lahko naredil s to blagajno. =) ja res marsikaj. ker pa nisem sick bastard, da bi nekomu omejeval dobiček med LentFestom, preklopim wireless na ročno in veselo delam dalje.

ljudje dajte malo kakega strokovnjaka poprosit, da vam naštima wireless, ker čene boste na svojo linijo spuščali marsikoga preko svoje pipice. pa še svoje podatke dajete na razstavo in vse tiste sick moviese, ki ste si jih nekoč pretočili preko mul in ostalih konjskih križancev.

Oznake:

nakracal samuelion ob 09:24, |

kraca: 2

  ob torek, julij 04, 2006 10:20:00 dop. Anonymous Anonimni nakljukal:
in si našel kaj zanimivega na blagajna2? To pa je res semšno poimenovanje mašine oz. vrjetno diska:)...
@denis
eh blagajna 2 ni imela zame gori nič posebnega. mogoče kak virus, teh pa ne rabim pri sebi =)

@blodnjak
upam, da dobiš čimprej takega soseda =)