ponedeljek, september 18, 2006

smehoteka #396

Poklicni šofer je vozil s tovornjakom po podeželski cesti. Nenadoma se je prikazal ob cesti majhen zelen moziček in ga ustavljal. Šofer se je nekoliko začuden ustavil in ga vprašal:
"Kdo neki si pa ti in kaj hočeš?"
Mali zeleni moziček je odvrnil:
"Jaz sem prišel z Venere, sem peder in sem lačen."
Voznik tovornjaka mu je dal sendvič in rekel: "Tale sendvič je vse, s čimer ti lahko ustrežem."

Peljal se je dalje, dokler ni ob cesti zagledal majhnega rdečega možička, ki ga je ustavljal. Ustavil se je in vprašal:
"Od kod si spet ti vzel in kaj bi rad?"
Mali rdeči možiček je odgovoril:
"Jaz sem prišel s Saturna, sem peder in sem žejen."
Šofer mu je dal coca colo in rekel:
"Žal mi je, toda to je vse, kar lahko storim zate."

Čez nekaj časa je zagledal ob cesti majhnega modrega možička, ki ga je ustavljal. Zadeva z možički mu je bila zdaj že dokaj dobro poznana. Zato se je ustavil in dejal:
"No, ti mali modri peder, kaj bi pa ti rad dobil od mene?"
Mali modri mož je odgovoril:
"Za začetek vaše vozniško in prometno dovoljenje, prosim..."

Oznake:

nakracal samuelion ob 07:44, |

kraca: 0