sreda, september 27, 2006

smehoteka #406

To je resnično pismo, ki ga je napisal rekrut, da bi bil oproščen sluzenja vojaskega roka v Italiji:

"Spostovani gospod obrambni minister! Dovolite mi, da opisem nekatera dejstva, ki vam bodo v veliko pomoč pri resitvi mojega problema.
Trenutno čakam na poziv za sluzenje vojaskega rokav italijanski vojski. Star sem 24 let in sem poročen s 44-letno vdovo, ki ima 25-letno hčerko. S to hčerko se je poročil moj oče. Tako je oče postal moj zet, ker je poročen s hčerko moje zene. Hkrati je hčerka moje zene postala moja mačeha. V januarju sva z zeno dobila sina, postal sem oče. Ta otrok je brat zene mojega očeta, se pravi svak mojega očeta. Hkrati je moj stric, ker je brat moje mačehe, se pravi moj sin je hkrati tudi moj stric. Dva meseca pozneje je tudi zena mojega očeta rodila sina, ki je moj brat, ker je sin mojega očeta, hkrati pa tudi moj vnuk, ker je sin zenine hčerke. Torej sem jaz brat mojega vnuka in ker je moz matere neke osebe hkrati njen oče, sem oče hčerke moje zene, to je brat njenega sina. Torej sem jaz svoj lastni ded. Spostovani gospod obrambni minister, s to obrazlozitvijo vas prosim, da me oprostite vojne obveze, ker po zakonu oče, sin in vnuk ne morejo istočasno sluziti vojaskega roka. Prosim za ugodno resitev mojega primera.

V aktih mladeniča je pisalo: "Oseba je razrešena vojaske obveznosti zaradi psihičnih motenj im mentalne nestabilnosti, kar je posledica neurejenih druzinskih razmer."

Oznake:

nakracal samuelion ob 09:31, |

kraca: 0