ponedeljek, november 13, 2006

smehoteka #441

Nekega dne Georga W. Busha njegov šofer prevaža po ameriškem podeželju.

Naenkrat nekaj mocno poci, šofer izstopi in ugotovi, da je povozil svinjo.

Bush Jr., pošten kot je, ukaže šoferju, naj se odpravi do bližnje farme, se opravici kmetu in mu ponudi nadomestilo za povoženo svinjo. Šofer pridno uboga svojega šefa in se odpravi. Vrne se šele po nekaj urah in George ga nestrpen in jezen
zaradi cakanja, vpraša: "Kaj pa se je zgodilo? Kje si hodil tako dolgo?"

"Veste šef, ko sem prišel do bližnje farme, sva s kmetom najprej nazdravila z najboljšim whiskeyjem. Medtem, ko sva praznila steklenico, je njegova žena pripravila obilno pojedino, nato pa me je še "zapeljala" mlada kmetova hci," odgovori šofer.
Predsednik radovedno vpraša: "Ja zakaj pa si bil deležen vsega tega?
Kaj si jim naredil, kaj si jim rekel?"
Šofer pa odrezavo odgovori:
"Ko sem prišel do farme sem rekel: Sem predsednikov šofer. Ubil sem prasca!"

Oznake:

nakracal samuelion ob 08:54, |

kraca: 0