torek, februar 13, 2007

smehoteka #524

Dan je bil bleščeč in sončen kot že dolgo ne. Pokrajina je tekla mimo avtomobilskih oken kot v lepo posnetem filmu in cesta je, čeprav ovinkasta, dopuščala hitro vožnjo. Noga je pritiskala na plin in potem sem zapeljal čez blag ovinek in pred mano se je nenadoma pojavil policaj z loparčkom in mi kazal, naj ustavim. Vedel sem, da sem vozil veliko prehitro za takole lokalno cesto.
- A lahko vidim vašo vozniško , me je vprašal.
- Je nimam, sem odgovoril. So mi jo vzeli, ko sem napihal čez dovoljeno mejo.
-A lahko vidim prometno dovoljenje, je tečnaril dalje.
- Ga nimam, sem rekel. Ta avto ni moj. Ukradel sem ga .
- Avto je ukraden ? je policaj izbuljil oči.
-Tako je , sem odgovoril. Ampak če malo bolje razmislim, se mi zdi, da je prometna tule v predalu. Videl sem jo, ko sem dajal pištolo vanj.
-Pištolo imate v predalu ?
-Seveda, gospod policaj, sem bil prijazen. Tja sem jo dal potem, ko sem ubil žensko, ki je bila lastnica tega avta. Njeno truplo je v prtljažniku.
-TRUPLO je v PRTLJAžNIKU ? se je čudil policaj.
- Seveda, sem odgovoril.
Policaj je potem, ko je to slišal, poklical po pomoč. Minilo je nekaj kratkih minut in potem je pripeljal še en policijski avto in iz njega so izskočili policaji in obkolili moj avto. Njihovi pogledi so bili grozeči in odločni. Eden od njih, očitno je bil šef, se je obrnil k meni.
-Lahko vidim vašo vozniško ?
-Seveda, sem rekel. Tule jo imate. Je veljavna, veste...
- Čigav avto je to ? je vprašal šef.
-Moj je, gospod, sem rekel. Tule je prometna.
-A lahko čisto počasi odprete predal, da vidim, če je pištola v njem ?
-Lahko, gospod , sem rekel. Ampak nobene pištole ni v njem. Pravzaprav je prazen. Ničesar ni v njem.
- A lahko odprete prtljažnik, je vztrajal policaj. Rečeno mi je bilo, da je truplo v njem...
-Ni problema , sem rekel. Lahko odprete prtljažnik. Odklenjen je. Nobenega trupla ni v njem...
- Ne razumem, je rekel šef. Policaj, ki vas je ustavil, je rekel, da ste mu rekli, da nimate vozniške, da je avto ukraden, da imate pištolo v predalu in da imate truplo v prtljažniku...
-Oh ja, sem odgovoril, in ta lažnivec vam je verjetno rekel tudi, da sem vozil prehitro...

Oznake:

nakracal samuelion ob 15:29, |

kraca: 0