nedelja, marec 04, 2007

ognjena lisička

me je razjezila, ker ne razume html definicije ffffff kot barvo, ki jo lahko v tistihle narekovajih nadomestimo tudi z enostavnim napisom white
grozen občutek ko to izveš, ker safari in ie razumeta to čisto dobro

Oznake:

nakracal samuelion ob 14:18, |

kraca: 4

  ob nedelja, marec 04, 2007 10:56:00 pop. Anonymous Anonimni nakljukal:
hm, si dal pred ffffff znakec #? ker uraden zapis je namreč #ffffff... kje si pa to uporabljal?
ja točno, da je znakec manjkal =) hvala.
uporabljam to predvsem pri blogerju, ko na roko določene stvari še vkljukaš. se vidi da je dreamweaver razvada =D
Hehe, sam sem iz časov, ko smo uporabljali samo za pisanje strani Beležnico, obstajal je samo Netscape (IE je bil še podn), o CSSju, XMLju pa še ni bilo ne duha ne sluha.
Sicer pa važno, da deluje :)
pa veš da sem jaz tudi iz beležnica časov, samo ene stvari mi pa uidejo. razvada po imenu DW =)