četrtek, marec 22, 2007

smehoteka #595

Primorke so večinoma afnaste, zapete in vase zagledane ženske, toge v seksu in najljubše jim je, da moški postori vse. Najljubši položaj misionarski. Nerade ga vlečejo, raje drkajo. Večinoma so neobrite, vendar urejene. Zunanji blišč jim pomeni več kot drugo.

Kraševke so bolj sproščene in bolj dovzetne za seks na različnih mestih. So trmaste in jih je malo težje spravit do seksa, zato pa ga toliko raje vlečejo in ni problem, če ji spustiš v usta. Ko se pa sprostijo so za vse klasične oblike občevanja. Najljubši položaj, aktivni misionarski položaj. Dobro mešajo. V povprečju imajo največje joške na slovenskem.

Brez zavor so pa ženske v pasu Bovec, Tolmin, N.Gorica, Idrija, Ajdovščina, Logatec, Postojna, Pivka, Cerknica, I.Bistrica. Dobesedno pripravljene na vse. Zanimivo in značilno je predvsem to, da so vse iz tega pasu pristale na analni seks, četudi je za veliko večino bilo to prvič. In vse imajo značilen način drkanja, ki je podoben molži. Verjetno izvira iz pastirke tradicije. JJ Priljubljeni položaji - vsi.

Dolenjeke, Belo in suhokrajinke so težke in nemalokrat iščejo neke globje smisle in smisel za filozofiranje jih lažje odpre. Priljubljeni položaj zgoraj. Na nek način se mi zdi da imajo raje podrejenega moškega in so rahlo dominantne. Drkajo s prsti, ga ne zgrabijo v dlan. Tendenca k sadomazo variantam.

Gorenjke, te so pa tako raznolike, da jih je skoraj nemogoče opisat. Uživajo v seksu in niso zavrte. Ima pa moški, ki ni škrt več možnosti, kot škrt, kar me čudi. Zahtevajo ogromno nežnosti in so predane. Bilo pa je nekaj primerkov ki bi jih lahko označil za brezkompromisne prasice. Enotna značilnost - se jih z lahkoto rešiš, ne komplicirajo.

Korošice, preproste lahko dosegljive, zdi se kot da seksajo samo zaradi seksa in zabave. Totalno sproščene. Priljubljen položaj - doggy. Neverjetno kako sladko se znajo naguzit in izsilit ta njim priljubljen položaj. Človek ostane kar presenečen. Drugače jim pa nič ni tuje. Nič ne bo narobe, če jo tudi po ritki lopneš, prav nasprotno, še bo hotela.

Štajerke zabavne, vendar seks rade nudijo kot nagrado. Dobiš takrat, ko mislijo, da si zaslužiš. Res pa je tudi, da nikoli ne veš kaki so kriteriji za dodelitev nagrad. Priljubljen položaj, od zadaj leže ona z nogami skupaj. Očitno jim poleg vsega paše še pritisk teže. Več kot pol jih požre spermo z užitkom.

Prekmurje, hladne v začetku potem vroče. Karkoli jim delaš se čudijo, kar pa čudi tudi mene. Niti ene obrite. Zanimivo več kot pol jih penisu ljubkovalno reče kokouter. Če jim ne ližeš, nisi kaj dosti naredil, je pa res tudi da same glavo pritisnejo med noge.

Ciganka - ena, nora na nabijanje, ko sem jo po pomoti pocukal za dolge lase, mi je roke zarila v lase in hotela, da jo cukam, kar naprej. Nabijal sem jo od zadaj, spredaj, z boka, vleku za velike joške, skratka vse na pragu bolečine.

Muslimanke, tihe podrejene, nič aktivne so pa neverjetno ozke.

Židinja - ena, ta me je pa dobesedno pofukala in sem prvič in edinič bil pofukan, kot da bi jaz bil ženska. Rad bi še ponovil in komaj čakam, da se odpravim v Izrael.

Madžarke, vroče, brez zavor vendar brez domišljije. So pa aktivne, dobro mešajo. Vse so bile po rasti majhne in sem jih najraje nabrisal na kaki mizi, pultu ali pa stoje.

Italijanke, težko dajo in ko dajo je čimprej za pozabit. Če so vse take ni čudno zakaj so italijani taki.

Nemke, Nizozemke hladne na vse pripravljene brez predsodkov.

Angležinje največje joške v EU, blazno jim je všeč 69 položaj in če jih porivaš med joške in špricaš po obrazu.

Grkinja božanska koža, dosegel samo peting in joškice ljubčkal, več ni dala, ker je bla zaročena.

Avstrijka mi ga je vlekla kot za stavo do bolečine, po mojem zaradi mržnje do slovanski narodov.

Oznake: ,

nakracal samuelion ob 13:35, |

kraca: 0