ponedeljek, marec 26, 2007

smehoteka #606

Dragi moz,

To pismo ti posiljam v lazni kuverti nekega racunalniskega podjetja, da bom sigurna, da si ga prebral. Prosim, oprosti za to prevaro, vendar sem ti zelela povedati kaj se dogaja v hisi zadnje dve leti, odkar smo dobili racunalnik in internet.

Otroci so v redu. Marko ima 7 let in je vceraj narisal potret cele druzine. Tako bi bil ponosen na njega. Pisarniski stol in vrh tvoje glave od zadnje strani zgleda povsem realisticno. Maja je dopolnila tri leta in je se vedno presrecna, ker si z nami prezivel njen rojstni dan. Pravi, da je bil to njen najlepsi dan v zivljenju, pa ceprav je padal dez in ni bilo elektrike.

Tudi jaz sem dobro. Lansko leto sem se pobarvala na blond in moj sef pravi, da mi cudovito pristoji. Sef tudi lepo skrbi za mojo kariero in je postal dober druzinski prijatelj. Ugotovila sem tudi, da je vzdrzevanje hise precej lazje, odkar vem, da te sesanje okoli tvojega stola ne moti. Hisa res lepo izgleda. Ne vem, ce si opazil, da sem prepleskala stene.

Dragi moj, sedaj pa hitrim pakirati. Sef nas pelje na smucanje. Zaposlila sem snazilko, ki bo skrbela zate. Dolivala ti bo kavo in
prinasala hrano na mizo. Upam, da se bosta z racunalnikom lepo imela ta cas, ko nas ne bo. Marko, Maja in jaz veckart mislimo nate. Poskusaj se nas spomniti, medtem ko bos restartal racunalnik.

Z ljubeznijo,
tvoja zena

Oznake:

nakracal samuelion ob 09:35, |

kraca: 0