sreda, april 11, 2007

smehoteka #623

Na četrdesetu godišnjicu braka, kaže muž ženi:

Draga, pre četrdeset godina stanovali smo u malom stanu u lošem kvartu, spavali u krevetu na razvlačenje, vozili jeftin auto i imali mali crno-beli televizor, ali sam spavao s mladim plavim komadom od dvadeset i pet godina.
Danas imamo skupu kuću u finom kvartu, udoban francuski krevet i ogroman plazma televizor, ali sam u braku s bakicom od šest banki. Čini mi se da ti sa svoje strane nisi dorasla razvoju događaja.

Međutim, mudra je žena s puno razumijevanja rešila krizu srednjih godina svog muža ovim rečima:
- Dragi, što se mene tiče, ti i danas možeš spavati s mladim plavim komadom od dvadeset i pet godina, a što se tiče razvoja događaja, ja ću se sa svoje strane potruditi da ponovno stanuješ u jeftinom malom stanu u lošem kvartu, spavaš u krevetu na razvlačenje, voziš jeftin auto i imaš mali crno-beli televizor.

Oznake:

nakracal samuelion ob 10:21, |

kraca: 0