četrtek, maj 10, 2007

tič na mizi

sopara škodi. škodi temu, da se odpraviš ven. preznojena telesa, sončno vreme. zakaj se ne bi malo sprostili. ob vlečenju zverine me je precej izčrpalo. pogled mi je zastal na njej. imela je prav lepo prosojo oblekico. šele, ko so moji prsti zdrsnili po njej sem občutil tiste polivinilkloride. spomnilo me je na brhke ganguro japonke, ki se oblačijo v razuzdanem stilu. malo sem sedel, požiral tekočino, in gledal kako veter pozibava ritko v tem lepem vremenu. tisto malo oblakov me niti ni tako motilo. gledala končno niso bila potrebna. veselje v mojih celicah se je stopnjevalo in nenasitnost je privrela na dan. postrežena je bila. slastna, dišeča, rahlo pikantna, sočna, opojna. zagrizel sem. prvič. drugič. tretjič. najprej narahlo, potem pa vedno bolj. četrtič, petič, šestič. trgal sem jo. strast je postajala vedno večja. vonj je zapolnjeval moje nozdrvi. slina se mi je pocedila ob koncu ustnice. ujel sem jo in pomešal s vsebino. vse kar je odletelo narazen je privabljalo 'tiča. direktno na mizo. prav nenasitno je požiral brhkočo naslado. goltal z velikimi zamahi. komaj se je potešil. privabil je druge in bili so prav veseli v svoji radosti. strast je uplahnila, sokovi so nehali tečt in delno zadovoljeni so šli iskat poželjenje k drugi mizi.

Slovarček:
zverina = pes; njej = miza; oblekica = prt; tekočina = radler; ritka = grmovje; gledala = očala; bila = lepinja; 'tič = ptič

Oznake: , ,

nakracal samuelion ob 07:57, |

kraca: 2

  ob četrtek, maj 10, 2007 11:54:00 dop. Anonymous Anonimni nakljukal:
bravo.