petek, junij 29, 2007

7 čudes samueliona

7 naključnih dejstev o meni boste zvedeli samo zato, ker me je namočila istohoroskopnoznamenjska oseba :) in velika ljubiteljica živali =)

1. prezaupliva oseba
predpostavljam, da je v ljudeh dobro, tudi če naredijo kakšno napako in jim vedno znova verjamem. ta teden sem dobil mogočen udarec zaradi tega in streznitev. zdaj se bom držal reka: v vseh ljudeh je dobro, a izkušnje kažejo drugače

2. spiritualna oseba
ni več kaj govorit. privlačijo me mejne znanosti o katerih marsikdo ne verjame. izvajam transcendentalno meditacijo, Jyotish in Ayurveda mi nista tuja. sprejemam tudi ostale tehnike in me zanimajo izkušnje drugih spiritualnih ljudi.

3. kreator
ustvarjanje je del mene. iz kemika sem se prelevil v oblikovalca. oblikovanje, postavljanje. znam vse. sem samouk na tem področju in z veseljem sprejemam nove izzive

4. glasba
glasba je del mojega življenja. poslušanje tudi, zato se v mojem arzenalu najde tudi iPod, ki me spremlja vsepovsod. omejitve glede na žanr nimam. poslušam kar mi je všeč

5. strast
strast iščem okoli sebe. v sexu, ljubezni, ljudeh. kdor je strasten zna živet iz trenutka v trenutek.

6. zafrkant
rad se zafrkavam, dostikrat pri nasprotnem spolu tudi potegne na flirt. sicer zadnje čase slednjega ni, ker v udobju lastnega doma najdem praktično vse. po večini nimam mere, pa se osebe ustrašijo in umaknejo. smeh je del življenja in prav rad poklonim nasmeh tudi kakšnemu mimoidočemu

7. veliki cilji
imam velike cilje in sanje. še ena stvar za strašit ljudi :)


verigo pa lahko nadaljujejo:
willma on green planet in Willma
...nekaj zanimivega in Milos M.
Zakladi interneta in MAtej
Digitalna pajčevina in Milan’che
Klemnov kot in ZeroCool
denisov foto blog in Denis Ferlič
(ne)smisel in Ruth *

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:45, |

kraca: 0