ponedeljek, julij 09, 2007

smehoteka #734

Dalmatinac pred sudom jer je zgazio dva Slovenca.

Sud:
OptuŽeni, ispričajte što je bilo!

Dalmatinac:
Cijenjeni sude, bila je poledica, izgubio sam kontrolu nad autom i e...

Sud:
Optuženi, kolovoz je!

Dalmatinac:
Ma dobro, padala je kiša, cesta je bila puna mokrog lišća, auto se zania i...

Sud:
Kiša nije padala već mjesec dana!! Prestanite pričati bajke!
Recite istinu!

Dalmatinac:
OK, vozim ja tako i vidim ta dva smrdljiva Janeza. Lupio sam po gasu i frontalno se u njih zaletio, jedan mi je proletio kroz šoferšajbu, a drugi se odbio od auta i proletio kroz prozor susjedne kuće.
Ne kajem se! Opet bih da mi se ukaže prilika!

Sud:
Eto, mogli ste odmah tako reći. Jednog ćemo kazniti za oštećenje imovine, a drugog za narušavanje kućnog mira.

Oznake:

nakracal samuelion ob 10:30, |

kraca: 0