torek, september 04, 2007

HTC P3600 pred iPhonom

čeravno je nova igračka stara že več kot dva meseca odlično služi svojemu namenu. ja vem ja je kar trajalo da se spravim napisat malo o tem micenem računalniku.

prvo je bil šok saj slike, ki letijo ven iz te aparature slabše kot na stari Nokiji 6630. pa še kamera ima 2 mega pixla, Nokiin primerek pa 1 Mega. neverjetno kako so se vsekali pri izbiri proizvajalvca. tako da ta model sigurno ni telefon za čistega navdušenca bljoganja. še kako paše za kakšnega blogerskega navdušenca :)
<>edit 27.09.2007: za popolni izkoristek 2M pix kamere je potrebno nastaviti v settingsih: capture settings -- quality - super fine; advanced: adjust: contrast=5, saturation=2, hue=3, sharpness 5;

drugi šok je kako si bom prenesel celotni Address Book iz mekov. S staro nokio se je Sync dobro znašel v vsakem pogledu. No odprtje denarnice za 40 USD in program Missing Sync je rešil ta izziv. elegantno uskladi vse kar nakljukaš v oknih. rahle krče doživlja pri konektanju, saj si omejen na kabel, modrozobna povezava ali wireless ne pride pri meni v poštev, saj se mi ne da izklapljat telefona ali pa nameščat nekega win serverja - doma z vso kramo. eh winsi žw dolgo niso stvar moje domene.

in ker je napravica win mobile, je seveda velika verjetnost, da pri kakšni nastavitvi nekaj ne bo špilalo. ja na wireless router se ni hotel skonektat kar tako. seveda je ruter zahteval svojo vrsto nastavitev, da so se na njega skonektale 3 wireless mašince, ki premorejo ta jezik povezave z internetom. Za Mac Minija ni bil noben problem najti nastavitev. kakor sem ga obrnil tako je delal. Za PackardBell laptopiča je bil potreben update wireless gonilnikov, telefon pa je potem tudi delal.

da pa ne bo ostalo samo pri graji, saj je samo ena stvar sedaj, ki me moti in to je zadovoljivo slikanje. telefon dela tipi topi (iščem samo še kakšen freeware, da zadovolji mojo potrebo po snemanju pogovorov), smsi delajo bombastično tudi na več uporabnikov, tipkovnice sem se že navadil. včasih tipkam kar s prsti oziroma nohtom. nastavitev je nastavljena na večjo tipkovnico. palčka je odlična stvar za čiščenje nohtov :D

zastonjkarskih programov je dosti, vsi so po večini leteli dol edino backup je ostal. najbolj priročna zadeva. backup je narejen da se delaponedeljek, sreda in petek. ravno dovolj.

najbolj koristna zadeva pri meni so taski. glava ni zdržala več vseh opravil. pozabljivost je bila vedno večja. koledar pa je tudi zlata vreden, sploh ko se sinhronizira s lokalnim mekovim iCalom ter pretoči iz njega še slovenske praznike.

iGo deluje super, ker je potreba za to storitvijo postala neobhoden element v mojem življenju. čutim, da se bom tega posluževal redno vsak dan v naslednjih mesecih.

ja nov posel je pred vrati, iPhona se mi ni dalo čakat, da prileze v Evropo. sicer pa se še vedno držim lastne filozofije da ne kupujem tehnike v razvojni fazi, kar iPhone sigurno je. naj pri Apple-čku počistijo hošče z njega in priredijo za Evropo, potem pa bomo nabavili to magično stvorenje :)

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:52, |

kraca: 0