četrtek, oktober 04, 2007

smehoteka #774

Spovednica
Pride Lojze k spovedi...
Lojze:"Naredil sem greh... Sosedu sem ukradel prašiča..."
Fajmošter:"Nazaj ga pelji!!!"
Lojze:"E, to pa ne gre... Smo ga zaklali in ene pol pojedli, pol ga je še v skrinji..."
Fajmošter:"Pa ga plačaj!"
Lojze:"E, tut to ne gre... Veste, se dobro zastopimo in bi to pokvarilo vso zadevo... Sej ne, da bi blo kaj narobe, vendar ne bo tako kot je bilo..."
Oba se poskušata domisliti kakšne rešitve...
Lojze:"Že vem, samo mi boste morali pomagat. Vam prinesem denar,vi greste k njemu in poveste, da se je nekdo pokesal in prinesel denar, vendar hoče ostat anonimen..."
Fajmošter:"Ej, to bi pa res lahko naredili! Samo... Kolk je pa prašič vreden???"
Lojze:"Po mojem ene 20 jurjev, več ne!"
Fajmošter:"No, jutri prinesi denar, pa bomo porihtal!"
Drug dan Lojze prinese 60 jurjev.
Fajmošter:"Ja, a nisi rekel, da je 20 jurjev. A je kaj višja cena kot si mislil?
Lojze: "Ne, je bla tako ugodna cena, da sem še dva vzel..."

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:42, |

kraca: 0