četrtek, november 08, 2007

leva ali desna polovica možganov

dokopal sem se do zanimivega članka že pred časom. ker me je čisto prevzel sem se odločil, da ga tudi prevedem.

test desne poloble proti levi polobli možgan ... slika odkrije ali se plesalka vrti v smeri urnega kazalca ali v nasprotni smeri urnega kazalca



če vidite, da se slikica vrti v smeri urnega kazalca uporabljate bolj desno poloblo in obratno.

večina jih vidi, da se plesalka vrti v obratni smeri urnega kazalca, misleč da lahko spremenijo s pozornostjo zarotirajo sliko v drugo smer. poskusite mogoče vam pa uspe :)

Funkcije leve poloble
uporabljanje logike
pozornost na detajle
prevladujejo dejstva
besede in jezik
sedanjost in preteklost
matematika in znanost
se zna vklopiti
razumen
potrditve in priznanja
razločevanje vrstnega reda in vzorcev
pozna ime objekta
oblikovanje strategij
praktičnost
sigurnost

Funkcije desne poloble
uporablja občutek
orientiran na "veliko sliko" oz. predstavo
prevladuje domišljija
simboli in slike
sedanjost in prihodnjost
filozofija in mejne znanosti ter religija
can "get it" (i.e. meaning)
zaupanje
vrednotenje
prostorsko zaznavanje
pozna funkcijo objekta
bazira na domišljiji
čuti možnosti
burne reakcije
tveganje

vir: news.com

glede na to slikico vidim nekaj kar že dolgo vem, pa si nisem upal priznat in nisem imel jajc stopit na pravo stran. treba se bo manj ukvarjat z menedžerstvom in se podat v leaderstvo. vem pa sem preokupiran z manedžerstvom =D , tako je enkrat pa treba presekat gordijski vozel. te mesece sem bil preokupiran sam s seboj, marsikaj sem uvidel, marsikateri cilj je bil postavljen in življenje je dobilo nova jadra, da lahko veter uporablja za hitrešo premagovanje poti.

P.S: če sem ga kaj pihnil s prevodom me dajte prosim popravit. po večini pa tako vemo kako katere so možganske funkcije :)

Oznake: ,

nakracal samuelion ob 23:12, |

kraca: 2

  ob torek, marec 11, 2008 3:16:00 pop. Anonymous Anonimni nakljukal:
in kaj pomeni. če mi uspe rotirati sliko enkrat v levo drugič v desno??

lp v.
pomeni, da si edinstveno bitje in lahko to izkoristiš saj obe strani uporabljaš enakovredno. Dobro se je zavedat svojih sposobnosti in le te uporabit v maximumu.