torek, november 06, 2007

smehoteka #788

Nakon noci provedene u baru, mora alkohola, lakih zena i ... tri prijatelja se bude u nekom zatvoru u Latinskoj Americi. Losa vest je da ih, mada se ne secaju tacno zbog cega, ceka instant pogubljenje na elektricnoj stolici.
Prvi od trojice je odveden na stolicu i neposredno pre nego sto ce struja biti ukljucena strazari ga pitaju za poslednje reci.
"Ja sam vernik, verujem u Boga, verujem da ce on zastiti istinski nevine" progovara on.
Strazari ukljucuju prekidac ali nista se ne desava. Jos pod uticajem njegovih reci zakljucuju da je sigurno nevin i pustaju ga na slobodu.
Sve se ponavlja sa drugim od trojice. Njegove poslednje reci:
"Ja sam advokat i verujem da Pravda nece dozvoliti da nevini stradaju"
Opet prekidac, opet nista, opet ga pustaju da ode.
Red je na treceg od trojice. Strazari pod teskim uticajem prethodnih cuda cekaju da vide koje ce biti njegove poslednje reci.
"Ja sam inzinjer elektrotehnike i mogu vam reci da nikoga necete ubiti ovom stolicom sve dok ne spojite te dve zice tamo"
Pokoj mu dusi...

Oznake:

nakracal samuelion ob 12:28, |

kraca: 0