ponedeljek, december 03, 2007

ženska logika :)

Z avtobusom se vozim proti domu.
Poln je, vztopila sem zadaj in ne morem se zriniti do apatrata, da bi preluknjala karto. Poprosila bom žensko, ki stoji pred mano, da jo da v aparat. Le kako naj jo nagovorim, s Ti ali Vi?
Hm! Na predzadnji postaji ni izstopila, kar pomeni, da gre do konca. Kaj če si jo malce bolj ogledam?!
Nosi steklenico vina. Prav gotovo gre na obisk h kakemu moškemu.
In buteljka je. Kar draga. Torej je moški privlačen.
V moji vasi - kamor gre avtobus - sta dva privlačna moška - moj mož in moj ljubimec.
K mojemu ljubimcu zanesljivo ne gre, ker sem zdajle jaz zmenjena z njim.
Torej gre k mojemu možu.
Moj mož ima dve ljubici: Katarino in Ano.
Katarina je zdaj na dopustu nekje v tujini.
No, in sem rekla: "Ana, mi lahko prosim, preluknjaš karto?"
Ana: "Se poznava?!?!?!?!"

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:53, |

kraca: 0