sreda, januar 09, 2008

vsega malo

končno je napočilo novo obdobje. izgleda da je to med katoliškim in pravoslavnim novim letom. no vsaj novo leto je :)
ne morem mimo klišeja, a bom rekel, da bo novo leto bolje in lepše zastavljeno. v letu 2007 smo se marsikaj naučili in marsikaj novega doživeli. bila so spoznanja... eh pustil jih bom za sabo. so me samo oblikovala v to kar sem in ne v to kar želim postati.
3 leta trajajoč projekt je uspešno zaklučen. bilo ga je lepo gledat, proti koncu je že postajal neznosen :D drugi nadaljujoč projekt sem predal. težko namreč sprejemam take it or leave it ponudbe. nisem za to da se ne morem dobiti na sredini in da druga stran ni pripravljena sprejemati kompromisov. zato ker eni šparajo na kvalitetnih ljudeh, delajo vedno večjo izgubo. jaz to vem, mogoče ve tudi za to poslovni partner. ponudiš prst. vzamejo roko do zapestja a na koncu jo hočejo še iztrgat do komolca. ja komu drugemu lahko meni pa ne več, vsaj v takem aranžmaju ne :)
poslovno sem evoluiral do te mere, da sem pridobil na večji samozavesti in boljši poslovni iznajdljivosti.
prihajajo časi kjer treba zakrpati luknje prihodka, ki smo ga bili vajeni. marsikaj sem iml že v glavi zastavljeno a časa za realizacijo je zmanjkalo. nekako ti eni projekti posrkajo vso energijo. tisto štemplanje, mi ne gre več od rok. gremo v kreativo in investicije.
družinsko bomo v tem letu še bolj zrasli. ne samo osebnostno ampak tudi drugače. :) novi član je na poti. pravzaprav me je pred petnajstimi minutami pomirjal tisti hitri srčni utrip. še malo pa bomo imeli doma lastne ultrazvoke, in gledali nastanek novega bitja, kar v objemu dnevne sobi ob toplem kaminu :)
no pa sreč'nga pa zdrau'ga

Oznake:

nakracal samuelion ob 23:22, |

kraca: 0