sreda, maj 07, 2008

smehoteka #816

Nekoč je živel mlad fant, ki je šel v mesto kupit rokavice za svojo novo punco. Ker sta bila skupaj šele kratek čas, se je odločil, da ji kupi rokavice - romantično, a ne preveč osebno darilo.
V spremstvu svoje mlajše sestre je šel v trgovino in kupil par belih rokavic. Sestra je zase kupila ene spodnjice. Pri zavijanju se je prodajalka uštela in je oba artikla zamenjala. Tako je dobila sestra rokavice, mlad fant pa spodnjice. Na poti domov je fant stopil do pošte in v paket z darilom priložil se kratko pismo za svojo najdražjo:

------------------------------------------------------------------------

Draga moja,
Za to darilo sem se odločil, ker vem, da jih nikoli ne nosiš, ko greva skupaj ven. Sam bi se bil odločil za dolge z gumbi, pa je moja sestra rekla, da so te boljše, ona jih tudi ima in pravi, da se jih lažje sname. Vem, da je barva zelo občutljiva, ampak gospa, ki mi jih je prodala, mi je pokazala svoje, ki jih zdaj nosi že tri tedne, pa sploh niso umazane. Prosil sem jo, da si je nadela tvoje, pa je res izgledalo čudovito. Želim si, da bi ti jih lahko sam oblekel, ampak mislim, da preden se bova zopet videla, se jih bo dotaknilo že veliko rok. Ko jih bos slekla, ne pozabi pihniti vanje, kajti verjetno bodo malo vlažne od nošenja. Samo pomisli, kolikokrat jih bom v prihodnjem letu poljubil. Upam, da jih boš v petek zvečer oblekla zame.

Z ljubeznijo, tvoj ...
P.S: Po zadnji modi se nosijo rahlo podvihane, tako da pliš malo ven gleda.

Oznake:

nakracal samuelion ob 09:16, |

kraca: 0