četrtek, november 06, 2008

smehoteka #841

Probudila sam se. Umila se brzo, pomuzla krave, dala jesti kokošima i zečevima, izgnala koze i krave na pašu. Probudila sam djecu, napravila im doručak, spakirala ih za školu, odvezla ih u školu, pokosila travu. Otišla sam na posao, posvađala se s nadređenim, izbacila ga van iz ureda, obračunavala putne naloge zarađivala novce, zaradila novce. Došla sam kući, iscijepala metar drva, skuhala ručak, podigla djecu u školi, nahranila ih, prijavila porez na dobit, išla u polje obraditi kupus i krumpir do mraka, stigla na frizuru. Vratila sam se kući, ugnala krave i koze u štalu, spremila večeru, obnovila osiguranje za auto, nahranila djecu, okupala ih, stavila ih u krevet, oprala mašinu veša, platila račune putem net bankinga, pregledala poštu, objesila veš, pojela koru kruha s maslom i medom.
Kad sam se konačno spremila krenuti leć', pade mi na pamet: ''AJME UŽASA! Moj muž! Cijeli dan leži na kauču neizjeban!!!'

Oznake:

nakracal samuelion ob 09:42, |

kraca: 0