petek, junij 05, 2009

smehoteka #857

Mozakar vstopi v trgovino in pri mladi prodajalki naroči 10 dag pariske klobase. Prodajalka nareze klobaso, jo polozi na tehtnico in vprasa:"12dag je, jo lahko zavijem?"
Mozakar zavije z očmi: "Rekel sem 10 dag,prosim, da to upostevate!"
Prodajalki ne preostane drugega kakor, da odstrani dve rezini klobase in vprasa: "Devet dag je, bo v redu?"
Mozak nejevoljno zmaja z glavo: Devet ni 10. Rekel sem 10 dag."
Prodajalka doda eno rezino nazaj: "Ali je lahko 10 dag in pol?"
Mozakar pa vzroji: "Ali res moram stokrat ponavljati?! Hočem 10 dag in pika!"
Prodajalka se nagne k njemu in ga po tiho vprasa: "Melahko prosim primete za prsi?"
Mozakar je sokiran in zmedeno vprasa: "Zakaaaj pa zdaj to?"
Prodajalka pa mirno odvrne: "Kadar me kdo jebe, mi je vseč, če me zraven drzi za joske! "

Oznake:

nakracal samuelion ob 07:33, |

kraca: 0