ponedeljek, junij 27, 2005

smehoteka #24

Poklicni sofer je vozil s tovornjakom po podezelski cesti. Nenadoma se je ob cesti prikazal majhen zelen mozicek in ga ustavljal. Sofer se je nekoliko zacuden ustavil in ga vprasal Ja kaj pa ti hoces?
Mali zeleni mozicek je odvrnil:" Prisem sem z Venere, sem pederin sem lacen."
Voznik tovornjaka mu je dal sendvic in rekel:"Tale sendvic je vse s cimer ti morem ustreci."
Pelje se dalje, dokler ni ob cesti zagledal majhnega rdecega mozicka, ki ga je ustavljal. Ustavil se je in vprasal Od kod si spet ti vzel in kaj bi rad?
Mali rdeci mozicek je odgovoril:"Jaz sem prisel s Saturnusa, sem peder in sem zejen."
Sofer mu je dal coca colo in rekel:"To je vse kar lahko storim zate."
Cez nekaj casa je zagledal ob cesti majhnega modrega mozicka, ki ga je ustavljal. Zadeva z mozicki mu je bila zdaj ze dokaj dobro poznana. Zato se je ustavil in dejal:" No ti mali modri peder, kaj bi pa ti rad dobil od mene?"
Mali modri mozicek je odgovoril:"Za zacetek vase voznisko in prometno dovoljenje, prosim."

Oznake:

nakracal samuelion ob 13:05, |

kraca: 1

mogoce je pa mislil latinsko frakcijo imena =)