četrtek, julij 14, 2005

ko frizne pamet

kje so isti časi, ko sem si vse zapomnil.
od prvega mojega dlančnika newtona je minilo kar nekaj let (beri: več kot 10 sigurno) in takrat sem stopil v dobo kratke pameti. vse sem imel tam shranjeno. dokler ni lepega dne crknil. kar izneneda. še dobro, da sem si vse kontakte lepo stiskal.
Duga pamet je bila philips velo. čudovita mala stvarca, ki mi je čez čas padla na tla. počil je display, popravilo pa predrago.
Tretja pamet je bila nokia 9110i. pri starosti približno dveh let me je pri preklopu na drugi profil spomnil z hecnim errorjem in opozorilom please remove batteries to reboot. seveda še ni zbudil in popravilo predrago.
in ker določene čudne številke shranjujem v telefonu in ko jih najbolj rabiš - seveda zablokira moja nokia. k sreči je pomagal reset.
opozorilo velja. številk se bo spet treba na pamet učit, tako kot včasih, ko vse te sodobne navlake ni bilo.

Oznake:

nakracal samuelion ob 15:55, |

kraca: 0