sreda, julij 13, 2005

močna kreativa

včeraj sem se ukvarjal z predelavo fontov. kaj to pomeni? dobiš fonte, ni strehic. superca. komaj čakam kaj takega. pa saj ni hudo, če je en font. tistega zelo hitro skupaj spackaš. ampak števika 36 pa je pain in the ass. klik, klik klik. mah če bi šlo v starem MAC OS X 10. 3.9 kaj avtomatizirat bi bilo fino. no sedaj ko je s Tigrom prišel avtomator bo mogoče lažje (še ne vem si še ne upam stestirat,, ker to potegne za sabo 4 preinstalacije razlicnih masin, kar ni mačji kašelj). ampak stari sistem in moji dve uri klikanja iskanja strehic in pravih črk je kar moreče. če bi imel pri sebi kako grande milka čokolado, bi zmanjkala v trenutki. tako pa sem se mogel zadovoljiti s čohanjem po glavi. no vseeno fonti so narejeni more pa še ni konec.
jah z avstije so mi pisali da ne morejo fontov uporabit... lol no na koncu v bistvu ugotovim da je .zip malo zj... fonte in sem še samo en krat poslal. ampak da sem prišel do tega da so fonti uničeni v prenosu, sem avstrijcku spisal 3 variante za install fonta.
v bistvu bi lahko sam to videl. mislis, da prevec pricakujem od enega avstrijca? =P

Oznake:

nakracal samuelion ob 15:33, |

kraca: 0