sreda, julij 06, 2005

spomini

me je malo zaneslo in sem odblogal. naletel sem na blodnjak-in post in mi zbudilo spomine izpred dveh let. z mojo drago sva dobila zastonj karte za Josipo Lisac pa sva se odpravila v posočje in sicer v kamp Lazar priporočljiva destinacija, tako da se mi v soparnih dneh kar zahoče da bi skočil v ledeno sočo in se sprehajal po osvežilnem gozdu. rezultat ledene soče se je kazal v dveh primerih:
  • ženske:
    iz vode so večinoma odhajale hitro in z visoko štrlečimi bradavičkami =)))

  • moški:
    pogumni ostajajo dolgo, ko pa hočeš odtočit vsebino popitih tekočin, pa se vse skupaj ustavi pri iskanju odtocne "cevi" =)))

  • domače živali:
    če je vaš ljubljenček razuzdan ga nikar ne spuščajte iz oči, ker pozabi na to koliko kondicije ima in lahko ga tok kaj hitro odnese

  • zgodbica glede na tretjo alinejo... ostalih najbrž ni za komentirat =P
    Jago je veselo je skakal za mano v vodo, se igral, nakar je zagledal kako skačejo drugi v vodo in jim seveda šel "pomagat". tok ga je povlekel v sredino, energije za nazaj pa mu je zmanjkovalo. nebidigatrebo sem seveda šel reševat, skočil v vodo priplaval za njega in ga potiskal z roko do obrežja. edini naslon za mojo roko je bila rit =), v bistvu bolj pri bedrah kot pri riti =P

    Oznake:

    nakracal samuelion ob 13:51, |

    kraca: 1

    sexy =P

    jaz sem pa v drugi kategoriji, ko gres za drevo in dobesedno rabis lupo, da lahko odtocis =))) jajca pa ti tak zabije nekam do zelodca =P