torek, avgust 23, 2005

smehoteka #58

Pride Eva nekega dne k Adamu in mu rece: "Adam daj me!"
Pa jo Adam pogleda in rece: "Ma ja! Saj sploh nimas luknje."
Eva zalostna stece k mlaki, kjer jo ogovori caplja: "Eva kaj je? Zakaj jo?es ?"
Eva odvrne: "Adam me noce. Pravi da me nima kam..."
Rece caplja: "Ti samo razsiri noge, bom jaz poskrbela za to." In res Eva razsiri noge, caplja porine kljun vmes. Od takrat imajo caplje rdec kljun, zenske pa luknjo.
Eva se vesela vrne k Adamu in rece: "Luknjo imam, daj me!"
Adam pogleda in ji odvrne. "Ma daj, ni kosmata, ni uzitka, nima smisla."
Eva zopet pade v jok in stece do drevesa,kjer sreca opico in ta jo vprasa: "Eva kaj je narobe?"
Eva pravi: "Adam me noce ker nimam kosmate", opica pa pravi: "Ni problema, ti samo razsiri noge bom jaz poskrbela za to."
Eva razsiri noge, opica pa si iz riti izpuli dlake in jih da Evi. Od takrat imajo opice gole riti zenske pa kosmate.........
Pa se Eva vrne k Adamu in mu rece daj me! Adam pogleda OK! In gresta nakar zacne nekaj skripat in Adam popeni, pa kaj je to,sploh ne gre nikamor in vse je suho.
Eva v joku stece do potoka, pa priplava do nje ribica in jo vprasa: "Eva zakaj joces?" Eva ji pove, kaj jo tezi in ribica odvrne: "Ti samo razsiri noge, bom jaz poskrbela za to!" Ribica skoci noter, parkrat pomiga in nazaj v vodo.
Tu pa ni cisto jasno ali od takrat smrdijo picke po ribah ali ribe po pickah.

Oznake:

nakracal samuelion ob 10:46, |