četrtek, avgust 04, 2005

udobne pozicije

škoda, da na kaj takega nisem naletel že prej =) se mi zdi rešitev na mestu, sploh ko po 2h urah ne veš več kako bi še partnerja obrnil, zarotiral, postavil, nasad.. =P

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:51, |

kraca: 5

There was a young lady of Norway
Who hung by her heels in the doorway.
   She said to her beau,
   "Hey, look at me, Joe,
I think I've discovered one more way."

[http://www.pagebuild.com/limerick/98feblim.htm]
ja ta thedomechair je bolj mazohističen, še lahko uporabnika vpneš v okovje =P lol
po moje ni preveč dobro za križ... revma pa to. Kolikor je meni znano, je treba v teh zadevah uživati... baje.
po dveh urah? moj bog. a ste vsi sterilni al kaj?
fast fucker.... malo me spominjaš na mladega prepotentneža, pa mi v tem trenutku pade na pamet samo en stavek iz filma, ki mu žal ne vem naslova -- tantra baby. =P