četrtek, januar 26, 2006

ko mini-mehki napada tržišče je rezultat

lahko samo



le kaj še potem ostane velikim =) lol

saj ne rečem da je apple kaj boljši. v zadnjih nekaj letih so sproducirali kar nekaj stvari, ki so slabše zanesljive od tistih pred desetimi leti. naprimer. stare mašine še dandanes delujejo kot RIPi, medtem ko meni po treh dneh delovanja friške G5 dualke crkne CD/DVD pogon. kar je v bistvu čudno je to, da DVD dela normalno - bere in piše - medtem ko se CD niti ne premakne... kar CD vem pljune, meni nič, teb nič - varianta: ko te šljivi janez

pa, da se vrnem nazaj k izvorni misli. nerad uporabljam microsoft, saj mi je postal bolj nuja in zaradi tega ker v ljubi slo še vedno toliko uporabnikov, da je pri mojem delu neizogiben.
lažje bi mi bilo pri srcu, da se mini-mehki ne bi spuščal v mp3 tržišče, ker bo preveč blu skrinov =)


vir: Businessweek, slika: TUAW

Oznake:

nakracal samuelion ob 20:45, |

kraca: 1

jap ipod je... samo z blu skrinom =)
upam da mi ne bodo dobavili takega z bluskrinom =P