petek, januar 06, 2006

smehoteka #126

Kaj naroči ljudožerec, ko pride v rastavracijo z morskimi jedmi?
Potapljača!

Mali ljudožerec: "Mami, jaz sem lačen."
Mama: "Počakaj sinko. Oče bo kmalu doma in bo gotovo kaj prinesel."
Mine ura.
Mali: "Mami! Pa jaz sem res lačen!"
Mama: "Pa počakaj malo, saj bo ata kmalu tu!"
Mine še ena ura.
Mali: "Mami, jaz ne zdržim več. Jaz bom umrl od lakote."
Mama: "Poglej, tam gre tvoj oče in kmalu bomo jedli."
Mali ljudožerec pogleda in res vidi očeta, ki vleče krsto.
Mali: "Oh ne, že spet konzerva !!"

Mama ljudožerka s sinčkom na avtobusu. Kar naenkrat sinko ženski, ki stoji poleg njega, odgrizne mezinec. Mama ga prav pošteno klofne, nakar ženska pomirjujoče reče: "Nikar no, saj je bil samo mezinček, saj ni tako hudo!"
"Kaj ni hudo" besno odvrne mati." Tu prstek, tam prstek, potem mi pa doma tašče ne bo jedel..."

Ata ljudožerec se s sinčkom ljudožerčkom sprehaja po mestu.
'Ata, lačen!' pravi sinček atu in mu kaže na mimoidočo žensko, češ, pojejva jo.
'Eh, ta ni dobra, je stara in suha. Potrpi, bova našla kaj boljšega.' pravi ata in gresta naprej.
'Ata, lačen' se cmeri sinček in kaže s prstom na drugo žensko.
'Ta tudi ni dobra, premastna je, to pa ni zdravo jesti' pravi spet ata in gresta naprej in srečata mlado lepotico.
'Ata, ta pa ni stara, niti ni debela, ravno pravšnja je. To pojejva!' nerga spet sinček.
'Veš kaj,' pravi ata, 'tudi te ne bova pojedla. Vzela jo bova domov in doma pojedla mamo.'

Ali veš, kaj jedo ljudožerci v petek ?
Vegetarijance!

Kaj reče ljudožerec, ko vidi nosečnico?
"Kindersurprajs!"

Gresta dva ljudožerca mimo porodnišnice in eden vpraša drugega:
"Greva na girice?"

"Kako rečejo ljudožerci ljudem, ki tečejo?"
"Fast food."

Oznake:

nakracal samuelion ob 08:25, |

kraca: 0