torek, januar 10, 2006

smehoteka #127

Kako najti svoj notranji mir.....

Tole ti pošiljam, ker je pri meni zadeva definitivno delovala... ker se leto končuje, bi si vsi lahko privoščili malce miru.

Ker sem upošteval naslednji preprosti nasvet, ki sem ga našel v časopisnem članku, sem končno našel svoj notranji mir. Nasvet pravi takole:
Končati moraš vse stvari, ki si jih začel. Zato sem pogledal okoli po hiši, da bi videl vse stvari, ki sem jih začel in pustil nedokončane... in preden sem danes zjutraj zapustil hišo, sem do konca spraznil odprto buteljko rdecega vina, spil se nekaj belega vina, prav tako tudi viskije Bailey's, Kahlua in Wild Turkey, pojedel Prozac, nekaj valiuma in preostanek sirove torte ter škatlo čokoladic.
Pojma nimaš, kako odštekano se počutim...

Oznake:

nakracal samuelion ob 17:44, |

kraca: 0