nedelja, februar 05, 2006

športni moderc

dialog pred odhodom. seveda jaz nimm s problemom najti stvari ampak

W: samek si videl kje moj športni modrc
S: ne
W: pa si ga kje videl
S: ne
W: pa veš kje i lahko bil
S: ja. jaz ga imam gor, ker mi joške fajn stine

čez pet minut...

W: pa daj kje je moj modrc
S: kot da imaš samo enega
W: pa ne ravno tistega hočem
S: v trgovino kupit drugega, skoda da so zaprte.
W: kje je moj modrc
S: (se dvignm in kažem na gate) ja saj bi bil fajn... v tisti odprtini gi fajn jajce dolj bingljale
W: pa daaaaaj
S: (se vsedem nazaj)
W: (se vsede za svoj računalnik in prične brckat po internetu)
S: kaj na internetu ga iščeš?

...

no na koncu je našla črnega in ne kožnega... mogoče pa še sedaj išče oni modrc, saj še vedno nisva šla. =)

Oznake:

nakracal samuelion ob 15:30, |

kraca: 0