torek, februar 14, 2006

smehoteka #159

Možakar je letel z balonom in nad meglo izgubil orientacijo. Ugasnil je plinski gorilnik in se začel počasi spuščati. Spodaj je zagledal sprehajalca in mu zaklical:

- Ali mi lahko pomagate? Prijatelju sem obljubil, da se bova dobila že pred pol ure, sedaj pa ne vem, kje sem.
- Vi ste v balonu, dobrih deset metrov nad zemljo ter 40 stopinj severno in 29 stopinj vzhodno.
- Vi ste gotovo inženir.
- Res je. Kako ste ugotovili?
- Ker ste mi tako natančno odgovorili. Vse, kar ste mi povedali, je tehnično absolutno točno, ampak kljub temu si nimam kaj pomagati z vašo informacijo in sem še vedno izgubljen.
- Vi ste pa gotovo menedžer?
- Sem. Kako ste to uganili?
- Tako: ne veste, kje ste, ne veste kam letite, dali ste obljubo, pa nimate najmanjše ideje, kako jo izpolniti, in pričakujete od mene, da bom rešil vaš problem. Dejstvo je, da ste v povsem enakem položaju kot v trenutku pred najinim srečanjem, ampak sedaj sem za to kriv jaz!

Oznake:

nakracal samuelion ob 09:46, |

kraca: 0