četrtek, februar 09, 2006

smehoteka #156

Matej in Miha popivata v baru. Miha potoži Mateju: "Ti, jaz ne vem več, kaj naj naredim. Vsakič ko tako popivam grem zelo previdno domov. Avto ugasnem že sto metrov pred domom in ga nato potiskam. Sezujem se še preden vstopim v hišo. Po stopnicah hodim po prstih. Slečem se v kopalnici. Previdno se počasi uležem v posteljo. In moja žena se kljub temu vedno zbudi in mi teži, kje sem bil celo noč.

Matej ga pogleda in reče. "Veš, po mojem imaš ti napačen pristop. Ko jaz pridem po popivanju domov pred hišo potrobim, ko vstopim v hišo zaloputnem z vrati, ko grem po stopnicah vpijem kot nor, ko se sezujem, čevlje vržem v omaro, skočim v posteljo, zagrabim ženo za rit in ji rečem: 'A si za malo akcije!' Ona pa se dela da spi."

Oznake:

nakracal samuelion ob 14:38, |

kraca: 0