torek, marec 07, 2006

notranji mir

Tole beres, ker je pri meni zadeva definitivno delovala... =)

Ker sem uposteval naslednji preprosti nasvet, ki sem ga nasel v casopisnem clanku, sem koncno nasel svoj notranji mir.

Nasvet pravi takole: ''Da najdes svoj notranji mir, moras koncati vse stvari, ki si jih zacel!''

Zato sem pogledal okoli po hisi, da bi videl vse stvari, ki sem jih zacel in pustil nedokoncane...in preden sem danes zjutraj zapustil hiso, sem do konca spraznil odprto buteljko rdecega vina, spil se nekaj belega vina, prav tako tudi likerje Bailey's, Kahlua in se nekaj Wild Turkey viskija, pojedel Prozac, nekaj valiuma in preostanek sirove torte ter skatlo cokoladic.

Pojma nimas, kako odstekano se pocutim...

Link na blog poslji vsem, za katere cutis, da potrebujejo notranji mir.

Oznake:

nakracal samuelion ob 12:06, |

kraca: 2

  ob sreda, februar 14, 2007 2:22:00 pop. Anonymous Anonimni nakljukal:
za prozac se priporocam :)
hja ostalo je še nekaj absinta =)