petek, junij 02, 2006

smehoteka #310

Tipološka opredelitev žensk v postelji

Astmatičarka: "Uhh...uhh...uhhh ..."
Matematičarka: "Ponovi, ponovi, ponovi ..."
Veterinarka: "Daj me, bikec moj, daj me ..."
Učiteljica: "Da, tako, ..., zelo dobro .....!"
Morilka: "Če zdaj nehaš, te ubijem ...!"
Navijačica: "Vzdži? ..., dajmo, še, še ..."
Neobveščena: "Kaj je to? Zakaj? Kaj? Kaj to počneš?"
Optimistka: "Da, da ..... Da .....!"
Pesimistka: "Ne, ne, ne ....."
Prometni tehnik: "Bolj na levo, ne, ne, malo bolj navzgor, naprej .Naprej ... Sto ...!"
Versko blazna: "O moj bog ....., moj bog ..."
Samomorilska: Joj, umiram, umiiiiram!"
Skrbnica računalnikov: "OK, OK, OK ..."
Učiteljica angleščine: "Oh yes, yes, good, ohhh God!"
Vedeževalka: "Čutim, da prihaja ..., blizu je ... Tu je. Uuuuuuuuuuhhh!"
Merkatorjevka: "Ti si boljši kot sosed!!!!"

Oznake:

nakracal samuelion ob 15:00, |

kraca: 0